SZKOŁA PODSTAWOWA NR 32 im. mjr Henryka Dobrzańskiego ps. Hubal w Białymstoku

• Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 32 W BIAŁYMSTOKU

ANNOUNCEMENT

Email Drukuj PDF

Dnia 29 maja o godz 8.50 w Sali 30  odbędzie się szkolny konkurs klas drugich gimnazjalnych Grammar Champion. Zwycięzcy otrzymają dyplom, słodki upominek oraz ocenę cząstkową celującą z przedmiotu.

Kandydatów prosimy o zgłaszanie się do nauczycieli języka angielskiego p.A.Tichoniuk, p.M.Kowalczuk i p.M.Karpowicz

Good luck!!!

ENGLISH IS EVERYWHERE !

Galeria

Czy wiesz, że każdego dnia widzisz około 200 angielskich wyrażeń i słów znajdujących się np. na zeszytach, znakach, torbach, reklamach czy KOSZULKACH ;-)

Warto je zrozumieć.

Warto je zapamiętać.

Warto ich używać!

Za pomoc w realizacji powyższego projektu dziękujemy naszym niezawodnym uczniom z klas gimnazjalnych oraz klasie 4a

…to be continued…

Marta Kowalczuk

WYCIECZKA CNiT ŁÓDŹ

Email Drukuj PDF

WYCIECZKA CNiT ŁÓDŹ w ramach projektu unijnego „E-szkoła”

W związku z udziałem naszej szkoły w projekcie unijnym "E-SZKOŁA” 8 maja 32 uczniów klas: IIa, IIb, IIc, IIIa i IIIc PG 12 wzięło udział  w wycieczce do Łodzi.

Odbyli oni krótki lot w Kosmos oraz spędzili kilka chwil na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Wszystko to  dzięki odwiedzinom Centrum Nauki i Techniki w Łodzi.
W tym wyjątkowym miejscu, jakim jest zabytkowa elektrownia węglowa, poznaliśmy świat paliw, zobaczyliśmy jak turbina współpracuje z generatorem i mogliśmy  własnoręcznie "wyprodukować prąd".
Również w CNiT odbyliśmy podróż po najbardziej niesamowitych miejscach naszego systemu planetarnego oraz obejrzeliśmy z bliska powierzchnię Słońca.
Po wejściu do srebrzystej kuli, gdzie mieści dziesięciometrowy ekran sferyczny obejrzeliśmy film Astronauta 3D.  Film zabrał nas do ośrodka treningowego astronautów, gdzie przygotowuje się ich do pracy w warunkach na tyle zbliżonych do panujących na orbicie, na ile jest to możliwe do osiągnięcia na naszej planecie.

W części Mikroświat-Makroświat sięgnęliśmy  do świata cząsteczek, jonów, atomów, elektronów, kwarków.  A w tym pomogły  nam np. stanowiska z grą chemiczną czy losowaniem pierwiastków oraz infografiki. Próbowaliśmy choć trochę przekroczyć granicę zrozumienia świata cząstek.

Pomimo, że daleko odlecieliśmy i Kosmos trochę nam zakręcił w głowach, zadowoleni wróciliśmy do domów.

Dziękuję uczniom za wzorowe zachowanie, a koleżankom za pomoc i miłe towarzystwo.

Galeria

Barbara Dębska

WYCIECZKA PRZYRODNICZA DO POCZOPKA W RAMACH PROJEKTU UNIJNEGO "E-SZKOŁA – ZS6"

Email Drukuj PDF

Dnia 17 kwietnia 2018r. odbyła się wycieczka do Poczopka w ramach zajęć przyrodniczych "Mój świat - obserwuję, poznaję, badam", realizowanych w projekcie unijnym "E-SZKOŁA - ZSnr6". Udział w niej wzięło 32 uczniów z klas V - VII.

Bezpośrednio po przyjeździe do leśnego parku „Silvarium”, znajdującego się  w centrum Puszczy Knyszyńskiej przy siedzibie Nadleśnictwa Krynki, rozpoczęliśmy nasze zwiedzanie pod kierunkiem leśniczego pana Piotra. Pierwszą atrakcją była „Galeria Na Skraju Puszczy”, wewnątrz której poznawaliśmy różnorodne gatunki zwierząt, środowiska ich życia, zwyczaje i odgłosy. Następnie wyruszyliśmy w teren, gdzie zobaczyliśmy: zegary słoneczne, strigiforium (dom sów), "ziołową trybę", wzdłuż której rośnie prawie sto ziół, szlak "Tropinka" - gdzie znajdują się utrwalone tropy leśnych zwierząt, "żyjącą" barć pszczelą, "Ptasią Chatę" - domek ze szklanymi budkami lęgowymi, "Ksylotekę" prezentującą drewno puszczańskich drzew, przepiękne aleje z wieloma gatunkami drzew, malownicze mostki nad małą rzeczką i stawem, ciekawe rzeźby z drewna i kamienia, Park Megalitów z mnóstwem ogromnych głazów narzutowych i hydrobotaniczną oczyszczalnię ścieków. Ostatnią atrakcją wyjazdu było ognisko integracyjne, gdzie piekliśmy kiełbaski, podziwialiśmy piękno przyrody  i wymienialiśmy się wrażeniami.

Zapraszamy do galerii ze zdjęciami.

Organizator: Elżbieta Woroniecka

Zaproszenie do udziału w Szkolnym Konkursie Talentów Muzycznych

Email Drukuj PDF

Serdecznie zapraszamy uczniów klas IV, V i VI oraz uczniów klas VII , II i III gimnazjum do udziału

w SZKOLNYM KONKURSIE TALENTÓW MUZYCZNYCH, który odbędzie się 29 maja 2018 r.

Zainteresowani  uczniowie powinni zgłosić  swój udział  do 23 maja 2018 r. nauczycielom organizującym konkurs : p. Joannie Koszel, p. Helenie Czaban,